ČNB spustila pilotní provoz centra klientských služeb pro klienty pobočky Hradec Králové

Česká národní banka zahájila pilotní provoz nově zřízeného centra klientských služeb, a to prozatím pro klienty pobočky Hradec Králové. Centrum klientských služeb poskytuje klientům ČNB informace a podporu v oblasti obsluhy jejich bankovních účtů, platebního styku, internetového bankovnictví ABO-K a souvisejících produktů.

Dotazy klientů jsou vyřizovány telefonicky, případně prostřednictvím emailové adresy klientske.sluzby@cnb.cz, a to každý pracovní den od 7.00 do 17.00 hodin.

Zřízení centra klientských služeb je součástí projektu digitalizace, jehož cílem je, aby ČNB v oblasti bezhotovostního platebního styku komunikovala s klienty výhradně elektronicky. Tímto krokem ČNB směřuje k efektivnějšímu řízení procesů, snížení administrativní zátěže a urychlení vyřizování žádostí a pokynů klientů. Změna zároveň přispěje ke zjednodušení, zrychlení a modernizaci bankovních služeb, které ČNB poskytuje. Důraz na elektronickou komunikaci odpovídá dlouhodobé strategii digitalizace a modernizace služeb centrální banky.