ČNB > Ochrana spotřebitele > Formulář > Formulář podání dotazu, podnětu, upozornění elektronickou formou - Ochrana spotřebitele

Formulář podání dotazu, podnětu, upozornění elektronickou formou - Ochrana spotřebitele

Prostřednictvím tohoto formuláře je možné elektronicky zasílat podání (tj. dotaz, podnět, upozornění apod.), týkající se působnosti České národní banky v oblasti ochrany spotřebitele. Finanční subjekty spadající do působnosti ČNB v oblasti ochrany spotřebitele mají povinnost jednat s odbornou péčí, řádně informovat o cenách a parametrech nabízených produktů a služeb.

Lhůta pro vyřízení podání zaslaného České národní bance je 30 dnů odedne doručení a pro vrácení podání, které nepatří do působnosti ČNB, 15 dnů. ČNB nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy nebo zaslané pouze na vědomí.

Jméno*
Příjmení*
Titul
Společnost
Ulice
Číslo popisné
Město/obec
PSČ (uvádějte bez mezer)
E-mailová adresa*
Telefon (uvádějte v mezinárodním tvaru)
Naše značka (např. číslo jednací evidence ČNB)
Vaše značka (např. číslo jednací evidence tazatele)
Předmět podání*
Text podání*
Příloha č. 1
Příloha č. 2
Příloha č. 3

Upozornění: Přijímány jsou přílohy pouze ve formátech: doc, xls, rtf, pdf, jpg, html, xml, msg. Součet velikostí všech příloh nesmí překročit 5 MB.

 Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.